Меню
Малокитаївська
вулиця, Київ29
900–1800

Історія про те, як заєць Duracell домігся успіху

Дата публікації: 20 квітня 2018

Закрийте очі і уявіть дороги, гори і озера. А між озерами пробігає рожевий заєць, на якому надіта помаранчева футболка з написом. Скоріше, перед очима вже виникла та сама напис – . Гаразд, про зайця пізніше, зараз зануримося в світ батарейок і акумуляторів, чий успіх важко переплюнути.

– виробник батарей і акумуляторів, який почав відлік життя з 1920 року. У статті не будемо завантажувати вас списками дат і дрібними подробицями, які все одно нікому не цікаві. Ми розповімо про те, і залишатися на ній до сьогоднішнього дня (впевнені, що і до завтрашнього).

Сподіваємося, ви встигли сходити на кухню за їжею, зробити чай або какао, тому що ми починаємо розповідь і слідуємо за рожевим зайчиком. Діло було так. Одного разу до виробника вольфрамових ниток Філіпу Роджерсу Меллорі прийшов у гості вчений-винахідник, якого звали Семюель Рубен. Вони посиділи, поговорили про життя, обговорили проблеми, які хвилювали кожного. Загалом, нічого фантастичного, звичайний розмова двох знайомих. Але як ви знаєте, звичайні розмови часто закінчуються несподіваними поворотами подій. Варто зауважити, що з початку Рубен прийшов не про погоду говорити, а по справі. Йому потрібно було обладнання для експериментів, яке було у Меллорі. Як ви вже здогадалися, експерименти Рубену довелося відкласти, так як у двох приятелів дозрів план. Чому б не об'єднатися і не створити щось дійсно потужний і запам'ятовується? Так і зробили. , , .

Все було б легко та просто, якби рівно на наступний ранок по світу прогриміло ім'я , то так не сталося. Меллорі і Рубен почали виробництво батарейок, але під назвою "Меллорі". По початку вони виготовляли батарейки для компанії Kodak. В 1965 році було прийняте рішення щось міняти. Першим ділом реформа торкнулася назви, компанію перейменували в Duracell. На той час бренд вже показав здібності і якість, так як батарейки Дюрасел користувалися компанії Kodak, Agfa та Polaroid. Через 4 роки, тобто в 1969, Дюрасел відправилися в космос, участвовав в місії Apollo 11. , .

Після успішного зльоту буває різкий спад, криза і розчарування, але не в цій історії. З 1971 року розпочалася кропітка робота над створенням образу бренду, з'явилася реклама, продумывалась кожна дрібниця. Рівно в тому році було прийнято рішення вибрати брендовим квітами чорний і мідний, які залишилися по сьогоднішній день. До речі, Дюрасел стали першими батарейками, рекламу яких показали по телебаченню. Що ж, варто зауважити, що рекламний відділ не дарма отримував і отримує зарплати.

З початку історії Дюрасел позиціонували себе, як батарейки, які працюють в кілька разів довше за інших. У 1973 році сталося, напевно, одна з головних подій в історії – випущена перша реклама з зайцем. Рекламне агентство доклало максимум зусиль для створення цієї реклами, а люди вже почали поширювати побачене по телевізору. З тих пір рожевий заєць ніколи не покидає реклами Дюрасел, а лише з роками удосконалюється. .

Чому батарейками Duracell користуються у всьому світі і не розчаровуються:

  1. Тяга до інновацій. Рубен і Меллорі не зупинялися на одній працюючій схемі, вони завжди знаходили нове і обожнювали прогрес. Ця любов збереглася у виробників батарейок і акумуляторів Дюрасел. Якщо ж інші можуть працювати за однією схемою, яка не підведе, Дюрасел будуть йти один-в-один з інноваціями і тільки вдосконалюватися.
  2. Якість, яка не терпить спорів. Те, що батарейки витримують високі навантаження і довго працюють – це не лише рекламний хід, який чіпляє. Батарейки дійсно обходять конкурентів так, як робить це заєць в рекламі.

  3. намагаються у всьому бути першими. Якби не наполегливість і завзятість, зараз ми розповідали б про інший компанії. Батарейки Дюрасел першими побували на Місяці, а також першими подарували енергію бездротової комп'ютерної мишки.
  4. Відомо, що для товарів і послуг придумали спеціальні стандарти якості, яких потрібно дотримуватися. Для батарейок також є такий стандарт. Це ми до того, що Дюрасел навіть перевиконують ці вимоги. Матеріали проходять кілька рівнів перевірки і допускаються до виробництва тільки після тестувань.
  5. Звичайно ж, ще одна частина успіху – реклама. Правильно побудована реклама запам'ятається і буде просувати бренд на протязі багатьох років. Вічно бадьорий біжить заєць, який біжить довше інших, невже це не геніально? Залишається тільки встати і поаплодувати.

Що ж, швидше за все, ваш чай або какао вже закінчилися, тому ми закінчуємо історію про бренд і про те, як йому вдалося досягти успіху. Якщо ви виготовляєте, пам'ятайте головне правило – ваш товар повинен бути якісним, а реклама чіпляє. Бажаємо, щоб ваш рожевий заєць ніколи не зупинявся!

Поки ніхто не оцінював. Будьте першими :-)

Наші клієнти
alert text
Вгору »

Шановні відвідувачі, на сайті ведуться технічні роботи!

Можуть виникнути проблеми з роботою інтернет-магазину. У випадку труднощів, оформлюйте замовлення через Viber, Telegram або по телефону. Приносимо вибачення за незручності.