Меню
Малокитаївська
вулиця, Київ29
900–1800

Правильно оформляємо «таємну кімнату» офісу – санвузол

Дата публікації: 25 квітня 2018

Пам'ятаєте, як у «Гаррі Поттер і таємна кімната» туалетна кімната була на стільки в поганому стані, що там навіть Василіск завівся! Можливо, це говорить про поганий догляд та організації санвузла. Джоан Роулінг навряд чи про це думала, коли писала свою історію, то ми з вами докопалися до істини.

Ми вже розповідали про одним з важливих місць в офісі – кухні, і про те, як правильно облаштувати офісну кухню. Якщо ж у шкільні роки нам розповідають, що школа – наш другий дім, то через кілька років другим домом стає офіс. Адже деякі співробітники можуть проводити в офісі навіть кілька ночей поспіль. Для того, щоб зробити другий дім більш комфортним, там повинні бути всі необхідні елементи. Один з них – правильно облаштований санвузол.

Про основні компоненти санвузла в офісі говорити не будемо, адже це само собою зрозуміло. Думаємо, кожна людина розуміє, що туалет і раковина – це те, що повинно бути обов'язково. Ми розповімо про аксесуари, які відносяться до санітарно-гігієнічного обладнання, про яке іноді забувають.

, в якому вже точно немає місця для дзеркал з золотими рамами і пухнастих канапок. Але співробітникам повинно бути комфортно, тому про деякі деталі забувати не варто.

Що повинно бути в офісному санвузлі:

Вже давно всі зійшлися на думці, що в громадських місцях краще використовувати рідке мило. Це питання гігієни. Працівники офісу рідко є родичами один одному, тому пропозиція користуватися одним шматочком мила навряд чи когось обрадує. Тому в офісі варто поставити рідке мило в спеціальному дозаторі. Це відповідає правилам гігієни і стане комфортним для співробітників.

  • ;
  • ;
  • .

Вимивши руки, кожен хоче протерти їх від зайвої води. Використовувати звичайне рушник не правильно, тому що людей в офісі багато і у кожного свої особливості. в спеціальному утримувачі – саме те, що потрібно.

Для туалетного паперу також необхідний свій «затишний будинок». Якщо вона буде самотньо стояти на тумбочці – це не гігієнічно і не правильно. .

Санітарні накладки – дрібниця, яку можна зустріти далеко не у всіх офісах. Якщо ж з милом можна якось змиритися, то одноразові накладки для унітазу – бажаний предмет у кожному офісі.

  • У туалетній кімнаті кожна людина може привести себе в порядок, поправити зачіску і т. д. Особливо, якщо в офісі є дівчата, дзеркало – обов'язковий елемент. Ритуали по виправленню макіяжу проводити без дзеркала досить складно.

  • Практично скрізь на двері туалету розміщують напис «Не кидати в унітаз сторонні предмети». У деяких закладах персонал ще більш наполегливо просить гостей викидати предмети особистої гігієни лише у відро для сміття, мотивуючи відвідувачів фразою «Якщо ти заб'єш унітаз, тоді ми заб'ємо тебе». Що ж, будемо думати, що в офісах все не так суворо і ніхто не займається крайніми заходами. Але місце для викидання серветок повинно бути.

    Також бажано, щоб під раковиною була невелика тумбочка, куди можна помістити побутову хімію та додаткові серветки. Зручно, коли все необхідне знаходиться в одному місці і не потрібно бігати по всім подсобкам в пошуках мила.

    Ось і все, невеликий список підійшов до кінця. Офісний санвузол – зовсім не місце для широких туалетних столиків. Всі предмети повинні бути зручні і приносити користь. Для правильної організації санвузла не потрібно витрачати багато сил і часу. Тепер ви знаєте про всіх необхідних предметах. Усім радісних співробітників! ,.

    Поки ніхто не оцінював. Будьте першими :-)

    Наші клієнти
    alert text
    Вгору »

    Шановні відвідувачі, на сайті ведуться технічні роботи!

    Можуть виникнути проблеми з роботою інтернет-магазину. У випадку труднощів, оформлюйте замовлення через Viber, Telegram або по телефону. Приносимо вибачення за незручності.