Меню
Малокитаївська
вулиця, Київ29
900–1800

Види і щільність паперу

Дата публікації: 05 квітня 2021

Фахівцям поліграфічної промисловості відомо все про види і щільності паперової продукції , а людина, далека від цієї галузі, може і не здогадуватися про величину асортименту звичайного паперу. Інтернет-магазин Office-Mix пропонує ознайомитися з різновидами популярного матеріалу, вартість якого іноді викликає подив. Насправді ціна паперової продукції виправдана технологічним процесом її виробництва і використовуваним сировиною.

Про роз'яснення особливостей кожного виду паперу допомагає вибрати найбільш підходящі за характеристиками листи для друку, малювання, письма та інших цілей. Умовно папір можна розділити на кілька основних категорій. Це не єдина методика розрізнення паперу, але на неї варто спиратися:

  • газетна - найбільш бюджетний варіант, використовується для друку інформації в великих тиражах, для яких якість і візуальний вигляд матеріалу не мають значення;
  • офсетна - актуальна для офісів, а також державних і освітніх установ;
  • крейдована - високоякісна, що відрізняється більшою ціною, що впливає на підсумкову вартість каталогів, глянцевих видань, рекламних буклетів з кольоровими картинками;
  • картон - для друку щільних листівок і візиток;
  • самоклейка – використовується для наклейок і цінників, володіє спеціальним липким шаром для приклеювання до поверхні.

Кожен вид паперової продукції має профільне призначення. Папір підбирається в залежності від мети виробничого процесу - друк звітів, рекламних буклетів, листівок, газет.

Виды и плотность бумаги

Щільність різних видів паперу

Назви різних видів паперу говорять не тільки про її призначення. Кожен тип має власні технічні характеристики, включаючи показники щільності. Пропонуємо розглянути параметри листів, які використовуються для популярних друкованих видань:

  • от 35 до 70 г/м2 – газети, листівки з оголошеннями, чекові рулони;
  • 80 г/м2 – стандартний офісний папір для ділових форм і звітів;
  • от 130 до 150 г/м2 – глянцеві журнали, барвисті буклети, фотографії;
  • 200 г/м2 – цінники, сторінки з мальованими вставками для книг, буклети з товарами і корисною інформацією;
  • 300 г/м2 – показник, характерний для крейдовки і картону, найчастіше застосовується при створенні обкладинок друкованих видань і для візиток.

У свою чергу, щільність паперу впливає на її прозорість. Якщо лист здається прозорим, так як легко просвічується, то його складно віднести до категорії продукції високої якості. З підвищенням показника щільності зменшується прозорість і схильність до згинання. Надрукований на якісної паперової сторінці текст не видно зі зворотного боку аркуша.

Докладний огляд популярних видів і щільності паперу допоможе вам знайти найбільш підходящий артикул в процесі вибору канцтоварів на сайті Office-Mix . У вас більше не виникне сумнівів у виборі типу паперу, але якщо якісь питання все ж залишилися, просто зверніться до менеджерів. Вони проведуть кваліфіковану консультацію і підкажуть, як зробити покупку за вигідною ціною.

Поки ніхто не оцінював. Будьте першими :-)

Наші клієнти
alert text

Додати в кошик

Вгору »