Меню
Малокитаївська
вулиця, Київ29
900–1800

Ребрендинг Молескін

Дата публікації: 28 червня 2013

Молескін (Moleskine) — культовий блокнот для начерк, скетчів, замальовок або просто геніальних ідей. В основному ця річ призначена для творчих людей: художників, письменників, дизайнерів, архітекторів... Молескином користувалися Хемінгуей, Сартр, Ван Гог, Пікассо та інші культові особистості.

Новий логотип Молескін так само сучасний та універсальний, як практично всі нові трендові логотипи відомих торгових марок. З одного боку мінімалізм, а з іншого боку універсальність і бездоганна шрифтова композиція зайвий раз підкреслюють основну стратегію компанії.

Поки ніхто не оцінював. Будьте першими :-)

alert text