Гарантія та повернення
Гарантії
Ми працюємо безпосередньо з постачальниками товарів в Україну і безпосередньо з виробниками. Вся продукція, представлена в інтернет-магазині, продається офіційно. Тому, при схоронності чека і гарантійного талона, готові надати клієнтові офіційну гарантію.
Важливо! Не всі групи товарів, що продаються на сайті мають можливість гарантійного обслуговування. Якщо інформація про гарантії не вказана в описі товару, його наявність краще дізнаватися у менеджера по одному з контактних телефонів.
Повернення
Магазин регламентує свою роботу згідно «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991 р., розміщеному на сайті rada.gov.ua. Згідно з цим законом, протягом 14 днів після покупки товару (акта передачі покупцю замовлення) ми приймаємо товари назад при наявності чека про покупку в нашому магазині. Ця можливість надається у разі, якщо товар не був використаний і не пошкоджена заводська упаковка! У разі, якщо товар належної якості і відповідає опису на сайті, вартість його перевезення для повернення оплачує покупець.
Важливо! Перед відправкою ми намагаємося перевірити товар на цілісність та працездатність. При отриманні товару на відділенні компанії-перевізника, ми настійно рекомендуємо оглянути товар на наявність дефектів, які могли виникнути під час транспортування. Якщо з якоїсь причини товар прийшов з браком або пошкодженою упаковкою — повідомте про цю проблему відразу менеджеру по телефону, електропочте або в месенджері (бажано прикріпити фото) і ми зробимо заміну або приймемо товар назад, сплативши доставку за свій рахунок. Переконливе прохання: не займайтеся самостійним ремонтом продукції! Якщо в процесі ремонту ви ще більше завдасте шкоди товару, то замінити ми його не зможемо :(
Всю детальну інформацію з приводу гарантії, повернення та іншої інформації про товар завжди можна дізнатися за телефоном 0800 213 125 (безкоштовно по Україні).